Przejdź do treści
Sprawy Urzędowe
Facebook
Portal rzgow.gmina.plus daje możliwość pobierania wniosków oraz wysłania ich przez internet
Projekty Unijne



visibility WERSJA DLA NIEDOWIDZĄCYCH
text_fields ROZMIAR: A A A   
  • Strona Główna Gmina Rzgów
  • Strona Główna Gmina Rzgów
  • Strona Główna Gmina Rzgów
  • Strona Główna Gmina Rzgów
  • Strona Główna Gmina Rzgów
.

OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY RZGÓW O KONKURSIE NA STANOWISKO GMINNY DORADCA KLIMATYCZNY

Załącznik nr 1

do Zarządzenia nr 237/23

Wójta Gminy Rzgów

z dnia 24.04.2023r.

 

WÓJT GMINY RZGÓW

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

W URZĘDZIE GMINY RZGÓW

ul. Konińska 8, 62-586 Rzgów

Ogłoszenie nr 1/2023

Określenie stanowiska: urzędnicze: gminny doradca klimatyczny - inspektor w wymiarze pełnego etatu ( umowa o pracę na czas określony na czas realizacji projektu do 31.12.2030r.),

Wykształcenie: wyższe, preferowany kierunek: ochrona środowiska, geografia, biologia, zarządzanie projektami - lub pokrewne.

Na stanowisko będące przedmiotem naboru, kandydat winien spełniać określone wymagania:

Wymagania niezbędne:

  • min. 3 - letni udokumentowany staż pracy,
  • podstawowa znajomość ustaw z zakresu środowiska i klimatu,
  • znajomość ogólnych zasad realizacji projektów,
  • umiejętność analizy i przetwarzania dużej ilości informacji,
  • komunikatywność,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MsOffice,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

Wymagania dodatkowe:

  • znajomość regionalnych, powiatowych i gminnych dokumentów strategicznych z zakresu środowiska i klimatu ze szczególnym uwzględnieniem Strategii Neutralności Klimatycznej. Wielkopolska Wschodnia 2040,
  • doświadczenie praktyczne związane z realizacją projektów finansowanych ze środków krajowych lub Unii Europejskiej,
  • doświadczenie praktyczne związane z ochroną środowiska i klimatu lub energetyką, lub odnawialnymi źródłami energii,
  • dobra organizacja pracy, samodzielność, kreatywność, zaangażowanie,
  • odporność na stres,
  • odpowiedzialność, sumienność i rzetelność,
  • prawo jazdy kat. B.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  1. uczestnictwo w pracach związanych z realizacją Zintegrowanego Projektu Strategicznego (dalej SIP) w ramach Programu LIFE z uwzględnieniem jego zakresów: formalnych, merytorycznych i finansowych,
  2. współpraca z Koordynatorem SIP oraz pozostałymi Współbeneficjentami,
  3. wsparcie mieszkańców, MŚP i innych podmiotów – w charakterze Doradcy Klimatycznego – w przygotowywaniu projektów i wniosków o środki na działania dla poprawy efektywności energetycznej i redukcji emisji CO2,
  4. współpraca w ramach Sieci Doradców Klimatycznych SIP,
  5. działania promocyjne, edukacyjne, komunikacyjne i informacyjne odnoszące się do procesu osiągania neutralności klimatycznej oraz przystosowania się do zmiany klimatu za pomocą rozwiązań opartych na zasobach przyrody,
  6. działania edukacyjne, komunikacyjne i informacyjne odnoszące się do procesu wdrażania zielonych zamówień publicznych w JST i MŚP,
  7. wykonywanie uproszczonych ocen energetycznych nieruchomości,
  8. przygotowanie gminnego zintegrowanego planu na rzecz energii, transportu i klimatu,
  9. konsultowanie, analizowanie, monitorowanie, sprawozdawanie i raportowanie działań merytorycznych i finansowych realizowanych w ramach SIP, przewidzianych dla JST,
  10. współpraca w ramach realizacji Strategii Neutralności Klimatycznej Wielkopolska Wschodnia 2040,
  11. obsługa systemów IT i monitoringowych na potrzeby realizacji SIP,
  12. udostępnianie informacji publicznej dotyczącej SIP,
  13. bieżąca analiza wydatków i dochodów budżetowych w ramach realizacji SIP,
  14. ewidencja dowodów finansowo-księgowych związanych z realizacją SIP
  15. sporządzanie wniosków o płatność.

 

INFORMACJE O WARUNKACH PRACY:

Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych, potrzeba przemieszczania się po schodach – budynek dwukondygnacyjny bez windy ( adres: ul. Konińska 8, 62-586 Rzgów), ponadto stanowisko związane z pracą w terenie, wymagające skupienia i dokładności.

Oferujemy:

  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • udział w studiach podyplomowych i szkoleniach,
  • współuczestnictwo w realizacji Projektu pn. Life After Coal PL wzmacniającego realizację Strategii Neutralności Klimatycznej Wielkopolska Wschodnia 2040,
  • możliwość wykorzystania samochodu elektrycznego do prac w terenie,
  • wyposażenie w laptop z oprogramowaniem,
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę.

Wymagane dokumenty:

  1. CV zawierające wyłącznie niezbędne dla procesu rekrutacji informacje: imię i nazwisko, miejsce zamieszkania, dane kontaktowe (nr telefonu lub adres e-mail, podanie danych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacji), przebieg doświadczenia zawodowego, posiadane kwalifikacje,
  2. kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
  3. kopie świadectw pracy i/lub aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy,
  4. podpisane własnoręcznie przez kandydata oświadczenia:

- „Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych.” zgodnie z art. 6 ust.1 pkt.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 roku poz. 530)

- „Nie byłem/am skazany/na prawomocnym wyrokiem sądu, za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe."

zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 roku poz. 530)

- „Cieszę się nieposzlakowaną opinią" zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 roku poz. 530)

- „Posiadam obywatelstwo polskie” zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 roku poz. 530) Oświadczenia do druku – POBIERZ DOKUMENT

  1. Kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 530) są zobowiązani do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

 

Termin i sposób złożenia aplikacji:

Aplikacje z oznaczonym nr ogłoszenia: 1/2023 należy składać w terminie do: 09.05.2023 r.

- osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Rzgów, ul. Konińska 8 w godzinach pracy Urzędu ( od 730 do 1530), 

- nadesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Rzgów, ul. Konińska 8 62-586 Rzgów ( decyduje data stempla pocztowego) ,

- wysłać przez e-PUAP /3etff8b38u/SkrytkaESP potwierdzone elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym.

Dodatkowe informacje:

  • w Urzędzie Gminy Rzgów, w miesiącu poprzedzającym datę publikacji ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, w rozumieniu przepisów Ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%
  • aplikacja powinna być przygotowana w języku polskim, dokumenty w języku obcym powinny być przetłumaczone na język polski (na etapie składania aplikacji dokumenty nie muszą być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego)
  • rozpatrujemy tylko i wyłącznie aplikacje nadsyłane w odpowiedzi na opublikowane ogłoszenie o pracę, w formie, zakresie i na warunkach określonych w jego treści. Aplikacje otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) i/lub niezawierające numeru ogłoszenia, nie będą rozpatrywane.
  • kandydaci spełniający wymagania formalne i zakwalifikowani do dalszego etapu rekrutacji zostaną powiadomieni o terminie spotkania i metodzie rekrutacji w sposób jaki wskazali w CV (telefonicznie lub e-mailowo)
  • aplikacje odrzucone, czyli niespełniające wymagań formalnych oraz odrzucone w procesie rekrutacji, zostaną zniszczone komisyjnie w sposób trwały i nieodwracalny po upływie 3 miesięcy od daty opublikowania informacji o wynikach naboru na: stronie internetowej BIP oraz na tablicy informacyjnej Urzędu znajdującej się w holu Urzędu Gminy Rzgów na parterze (ul. Konińska 8, 62-586 Rzgów).
  • podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacji
  • aplikując, oświadczasz, że zapoznałeś się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji.

 

Wójt Gminy Rzgów

/-/ Grzegorz Matuszak


Biuletyn Informacji Publicznej  Dziennik Ustaw  Monitor Polski  ePUAP

Pogoda w naszej Gminie

29
kwietnia 2024

Dziś są imieniny:
brak wydarzeń

DRUKI DO POBRANIA CEEB GOSPODARKA ODPADAMI INWESTYCJE Czyste Powietrze TWÓJ DZIELNICOWY Zamówienia Publiczne DOSTEPNOŚĆ UNIA EUROPEJSKA Państwowy Fundusz Celowy Pomoc Prawna MAPA GMINY GISON CERTYFIKATY KLAUZULE INFORMACYJNE WOJSKA OBRONY TERYTORIALNEJ GEOPORTAL POWIATU KONIŃSKIEGO


Projekt dofinansowano ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji.
strzałka do góry